niedziela, 13 marca 2011

Niedziela - 13.03.2011

Ah... Nadeszła niedziela ;c Nie była w kościele, bo jestem chora, siedzę u babci, bo będzie u niej obiad ^ ^ Jak znam życie będzie nuudno, ale mniejsza xD Jutro szkoła, cieszycie się ? Jej ^ ^ "X Factor" dziś i mój Czesiu -  moja mama jest jego koleżanką  ^ ^ a także "Wymiatacze" ^ ^ Ah... będzie co robić w domku ;D

Sobota - 12.03.2011

C.D
Więc nic takiego się nie działo xd. Spóźniliśmy się do kina, ale tylko na reklamy ^ ^ Film był niezły... Cóż, nie bawiłam sie fenomenalnie, ale ... Chcieliśmy z bratem iść do McDonald'a, ale mama nie pozwoliła... Haha, najlepsze było to, że mama chciała zobaczyć, czy są nowe spodnie w Lewis'ie i mała tylko zobaczyć, a przymieżała i przymieżała xD Zajęło jej to 43 minuty ... x.x My ( ja i brat ) w między czasie poszliśmy do zabawkowego, bo brat chciał xd Nawet tam nie wchodziłam, bo miał różowe ściany O.O Jak brat zobaczył to, co miał zobaczyć zaciągnęłam go do zoologicznego ! Brawo ja ! Haha xD Była tam śliczna papuga, ale mama nie pozwoliła mi jej kupić ;c zUa ! Później pojechaliśmy do mojego kuzyna ( ma 5 lat -.- ) Nie byłam zadowolona, ale oglądałyśmy z mamą u niego "Bitwa na Głosy" Haha xD Tak spędziłam mój "śliczny" dzień ;D

sobota, 12 marca 2011

Sobota - 12.03.2011

Więc tak, dzisiejszy dzień zapowiadał się super, ale nie wyszło ...
To wszystko przez to, że powiedziałam komus coś, czego nie chciałam xd
Obódziłam się około 9.12, wstałam, zjadłam śniadanie i poszłam się umyć...
Oglądałam w TV jakiś program i weszłam na komputer. W między czasie mama zadzwoniła z domu i powiedziała, że jadę z nią i z bratem na "Matki w mackach Marsa" - żenada. Mniejsza. Jadę na 17.00 Więc jak coś się pojawi ciekawego do 17.00 to napiszę xD. Streszczę Wam ten fim, chyba, że zasnę na początku xd.
P.S. Ogladaliście wczoraj "Zmierzch" ? Moja babcia oglądała O.O

piątek, 11 marca 2011

Kuźwa xd

Siema. :3

Blog nowy, więc nic na nim nie ma, ale mniejsza o to.
Będę pisać o sobie, jakieś takie bzdury xD
Jak będzie więcej obserwatorów to będę dodawać zdjęcia, później filmy ;D
Hej.