Więc tak, dzisiejszy dzień zapowiadał się super, ale nie wyszło ...
To wszystko przez to, że powiedziałam komus coś, czego nie chciałam xd
Obódziłam się około 9.12, wstałam, zjadłam śniadanie i poszłam się umyć...
Oglądałam w TV jakiś program i weszłam na komputer. W między czasie mama zadzwoniła z domu i powiedziała, że jadę z nią i z bratem na "Matki w mackach Marsa" - żenada. Mniejsza. Jadę na 17.00 Więc jak coś się pojawi ciekawego do 17.00 to napiszę xD. Streszczę Wam ten fim, chyba, że zasnę na początku xd.
P.S. Ogladaliście wczoraj "Zmierzch" ? Moja babcia oglądała O.O
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz